Sıkça Sorulan Sorular

  • Ürün iade koşulları nedir?

Ürünlerde değişim ya da iade işlemi yapılabilmesi için belirli koşulları içermesi gerekmektedir. Bunlar ise;

İadesi ya da değişimi istenen ürünün faturasının ürünle birlikte gönderimi gerekmektedir.

İadesi ya da değişimi istenen ürünün korunaklı ve ambalajlı bir şekilde kargo firmasına teslim edilmelidir. Aksi takdir de ürünün iade ve değişim isteği kabul görmeyecektir.

Ürünün para iadesi ve değişimi için ürünün teslim alındığı tarihten 2 hafta geçmemelidir.

  • Ürünümün paketini kaç güne kadar açmadan saklayabilirim?

Ürünlerinizi 5 ay kadar açmadan ‘Roll Pack’ formatında saklayabilirsiniz.

  • Ürün terletme yapar mı?

Hayır,üründe kullanılan bamboo kumaş hava geçirgenliği sayesinde vücutta asla terleme yapmaz. Bedeninizin rahat nefes almasını sağlar.

  • Üründe uzun vadede çökme sorunu yaşar mıyım?

Hayır, ürünlerimizde çökme sorunu yaşanmamaktadır.

  • Ürün gönderimi hangi kargo firması ile sağlanıyor?

Ürünlerimizin  gönderimi Horoz Lojistik aracıyla sağlanmaktadır.

  • Ürün  teslimatı nasıl gerçekleşiyor?

Ürün dağıtıma çıkmadan önce kurye tarafından sizlere arama sağlanır ve ürünleriniz  kapınıza kadar ulaştırılır.

  • Mağazanız ya da Showroom gibi bir yerden ürünleri görme imkanımız var mı?

Maalesef showroom yada mağazamız bulunmuyor.

  • Neden sadece 2 adet ürün mevcut?

3D Bamboo serisi çok tercih edilen ve sevilen bir ürün oldu bundan dolayı bütün formatımızı bamboo yatak serisine göre tasarladık.

  •  Ürünlerin gönderimi nereden sağlanıyor?

Ürünlerin gönderimi doğrudan fabrikadan sağlanıyor.

  • Üründe koku var mı?  Uzun vadede koku oluşur mu?

Ürünümüzde hiçbir şekilde koku sorunu oluşmamaktadır.  Uzan vadede herhangi bir koku sorunu yaşamanız durumunda bizlerle iletişime geçiniz

  • Her şehre gönderim sağlıyor musunuz?

Evet Türkiye’nin her şehrine kapınıza kadar gönderim sağlıyoruz.

  • Kargo ücreti kime ait?

Kargo ücreti bize aittir.

  • Ürünü beğenmedim iade ya da değişim  yapabilir miyim?

Evet, ilk 2 haftalık cayma süresi içerisisnde ürünü iade ve değişim koşullarının dışına çıkmamak koşulu ile iade ve değişim  yapabilirsiniz.

  • Yanlış ölçü almışım , ne yapmalıyım ?

Almış olduğunuz ürünün ölçüsü yanlış ise ürünü korunaklı bir ambalaj ve faturası ile geri gönderimini sağlayın. Sizlere doğru ölçünün gönderimini ekibimiz sağlayacaktır.